Yamaha Onderdelen & Accessoires
-
Speciale prijs € 950,00 Normale prijs € 1.122,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 227,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 312,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 690,99Levertijd wordt berekend...
-
€ 967,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 423,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 326,70Levertijd wordt berekend...
-
€ 257,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 423,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 846,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 84,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 109,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 137,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 137,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 135,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 65,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 1.411,01Levertijd wordt berekend...
-
€ 60,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 52,01Levertijd wordt berekend...
-
€ 308,01Levertijd wordt berekend...
-
€ 209,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 85,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 335,00Levertijd wordt berekend...
-
€ 1.128,00Levertijd wordt berekend...
Yamaha
Yamaha Motor is geboren Toen Yamaha Motor Co., Ltd. in juli 1955 in Japan werd opgericht, was het een relatieve laatkomer op een markt waar maar liefst 150 motorfietsfabrikanten strijden om te overleven. Er werden nieuwe gestart en anderen vouwden in een enorm tempo en slechts weinigen overleefden de uitdaging.
Het begon toen de toenmalige president van Nippon Gakki, (nu yamaha corporation), Genichi Kawakami, een aantal machines voor het produceren van metalen vlieguigpropellers werden gebruikt om de eerste Yamaha- motorfiets te ontwikkelen. Het was de YA-1, bijnaam ‘’Aka-tombo’’, wat rode libel betekent. Met een startkapitaal van 30 miljoen yen, 274 medewerkers en twee houten fabrieksgebouwen met één verdieping met een vermogen om 200 motorfietsen per maand uit te zetten, durfde het jonge bedrijf de concurrentie aan te gaan, een wil die de ondernemingsgeest van uitdaging tot stand bracht. Yamaha ging de eerste YA-1 in op de Mt. Fuji Ascent Race en gewonnen. Vanaf dat moment trokken onze medewerkers met vastberadenheid van de ene uitdaging naar de andere, werkten ze als een team en deelden ze overwinningen en tegenslagen.
Yamaha's diepgaande kennis van tweetakttechnologie leidde tot de diversificatie van de onderneming in 1960 in de markt voor buitenboordmotoren. In 1970 werd de 650cc XS-1 geïntroduceerd, Yamaha's eerste 4-takt motorfiets, en tijdens dit decennium diversifieerde het bedrijf in de productie van een reeks nieuwe producten, waaronder All Terrain Vehicles, golfcars, generatoren en industriële robots. Dit werd gevolgd in de jaren 80 door de ontwikkeling van krachtige automotoren en watervoertuigen.
1998 zal nog vele jaren worden herinnerd door motorrijders, want het was het jaar dat Yamaha de YZF-R1 lanceerde, alom geprezen als het meest opmerkelijke supersportmodel van het decennium. Uitgerust met race-gefaseerde motor- en chassistechnologie, onderstreept de R1 nogmaals Yamaha's toewijding om producten aan te bieden die "Kando" de eerste keer en elke keer genereren.