loading....

Suzuki Suzuki

Van hoog naar laag sorteren

Producten 1-20 van 1423

Pagina
  1. Suzuki DL 650 ABS Suzuki DL 650 ABS
    € 7.990,-
  2. Suzuki GSX-R 250 A Suzuki GSX-R 250 A
    € 4.990,-
  3. Suzuki BURGMAN 650 Suzuki BURGMAN 650
    € 9.990,-
  4. Suzuki GSX-S1000 A Suzuki GSX-S1000 A
    € 14.499,00
  5. Suzuki GSX-S750 A Suzuki GSX-S750 A
    Niet op voorraad in de winkel.
  6. Suzuki GSX-R 125A Suzuki GSX-R 125A
    € 5.499,00
  7. Suzuki V-Strom 1050 XT Suzuki V-Strom 1050 XT
    € 15.499,00
  8. Suzuki V-Strom 1050 Suzuki V-Strom 1050
    € 13.999,00
  9. Suzuki GSX-S 750 Suzuki GSX-S 750
    € 7.690,-
  10. Suzuki DL 650 ABS Suzuki DL 650 ABS
    Normale prijs € 9.499,- U bespaart: € 709,- Aanbiedingsprijs € 8.790,-
  11. Suzuki GSX-S1000 A Suzuki GSX-S1000 A
    € 14.399,-
  12. Suzuki SV 650 A STREET XTREME Suzuki SV 650 A STREET XTREME
    € 7.490,-
  13. Suzuki BURGMAN 650 Suzuki BURGMAN 650
    € 12.999,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  14. Suzuki BURGMAN 650 Suzuki BURGMAN 650
    € 12.999,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  15. Suzuki BURGMAN 650 Suzuki BURGMAN 650
    € 12.999,-
  16. Suzuki GSX-S 1000 KATANA Suzuki GSX-S 1000 KATANA
    € 14.999,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  17. Suzuki GSX-S 1000 KATANA Suzuki GSX-S 1000 KATANA
    € 14.999,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  18. Suzuki GSX-S1000 A Suzuki GSX-S1000 A
    € 10.490,-
  19. Suzuki DL 250 A Suzuki DL 250 A
    € 4.699,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  20. Suzuki DL 1000 A ADVENTURE Suzuki DL 1000 A ADVENTURE
    € 9.990,-
    Niet op voorraad in de winkel.
Van hoog naar laag sorteren

Producten 1-20 van 1423

Pagina

Suzuki

In 1951 werd de eerste motorfiets gebouwd, eigenlijk een fiets met hulpmotor, de “Power Free”, toen nog onder de merknaam SJK (Suzuki Jidosha Kogyo). De cilinderinhoud van dit model bedroeg 36 cc. Toen er meer Suzuki-motorfietsen kwamen, waren dit aanvankelijk tweetaktmodellen die in de jaren vijftig onder de merknaam Colleda werden verkocht. In de jaren zeventig was Suzuki succesvol met de tweecilinder tweetaktmodellen T250, T350 (met slechts 315 cc) en T500 gevolgd door de driecilinder tweetaktmodellen GT380, GT550 en de watergekoelde GT750. Vanaf 1975 schakelde men over op viertaktmotoren. GS400, GS750 en vele andere.

Suzuki levert motorfietsen in alle categorieën en voor vrijwel alle takken van motorsport. Daarnaast bouwt Suzuki buitenboordmotoren, fietsen, motorboten en zelfs prefab-woningen. Het merk heeft fabrieken in Japan, Maleisië, Taiwan, Indonesië, de Filipijnen, Mozambique, Hongarije en Nigeria.

Suzuki doet met Team SUZUKI ECSTAR mee aan de MotoGP, onderdeel van het wereldkampioenschap motorracen. Suzuki heeft een rijke historie in de MotoGP. Het werd diverse keren wereldkampioen in de 500cc-klasse, de voorloper van de MotoGP. De legendarische Britse motorcoureur Barry Sheen behaalde in 1976 zijn eerste overwinning met een Suzuki. Hierna pakte Suzuki de wereldbokaal in 1981, 1982, 1993 en 2000 (500 cc).


Suzuki

In 1951 werd de eerste motorfiets gebouwd, eigenlijk een fiets met hulpmotor, de “Power Free”, toen nog onder de merknaam SJK (Suzuki Jidosha Kogyo). De cilinderinhoud van dit model bedroeg 36 cc. Toen er meer Suzuki-motorfietsen kwamen, waren dit aanvankelijk tweetaktmodellen die in de jaren vijftig onder de merknaam Colleda werden verkocht. In de jaren zeventig was Suzuki succesvol met de tweecilinder tweetaktmodellen T250, T350 (met slechts 315 cc) en T500 gevolgd door de driecilinder tweetaktmodellen GT380, GT550 en de watergekoelde GT750. Vanaf 1975 schakelde men over op viertaktmotoren. GS400, GS750 en vele andere.

Suzuki levert motorfietsen in alle categorieën en voor vrijwel alle takken van motorsport. Daarnaast bouwt Suzuki buitenboordmotoren, fietsen, motorboten en zelfs prefab-woningen. Het merk heeft fabrieken in Japan, Maleisië, Taiwan, Indonesië, de Filipijnen, Mozambique, Hongarije en Nigeria.

Suzuki doet met Team SUZUKI ECSTAR mee aan de MotoGP, onderdeel van het wereldkampioenschap motorracen. Suzuki heeft een rijke historie in de MotoGP. Het werd diverse keren wereldkampioen in de 500cc-klasse, de voorloper van de MotoGP. De legendarische Britse motorcoureur Barry Sheen behaalde in 1976 zijn eerste overwinning met een Suzuki. Hierna pakte Suzuki de wereldbokaal in 1981, 1982, 1993 en 2000 (500 cc).