loading....

Yamaha Yamaha

Van hoog naar laag sorteren

Producten 1-20 van 1741

Pagina
  1. Yamaha MT-10 ABS Yamaha MT-10 ABS
    € 13.490,-
  2. Yamaha MT-03 ABS Yamaha MT-03 ABS
    Normale prijs € 6.390,- U bespaart: € 600,- Aanbiedingsprijs € 5.790,-
  3. Yamaha TRACER 700 Yamaha TRACER 700
    € 9.490,-
  4. Yamaha YZF-R3 Yamaha YZF-R3
    € 5.490,-
  5. Yamaha YP 400 R X-MAX ABS Yamaha YP 400 R X-MAX ABS
    € 5.990,-
  6. Yamaha FJR 1300 AE Explorer Yamaha FJR 1300 AE Explorer
    € 23.999,00
  7. Yamaha XT 1200 ZE EXPLORER Yamaha XT 1200 ZE EXPLORER
    € 16.790,-
  8. Yamaha T-Max Tech Max Yamaha T-Max Tech Max
    Niet op voorraad in de winkel.
  9. Yamaha T Max Yamaha T Max
    € 13.299,00
  10. Yamaha TRACER 900 GT Yamaha TRACER 900 GT
    Normale prijs € 14.299,- U bespaart: € 1.000,- Aanbiedingsprijs € 13.299,-
  11. Yamaha YZF-R1 Yamaha YZF-R1
    € 22.199,-
  12. Yamaha MT-10 ABS Yamaha MT-10 ABS
    € 15.999,-
  13. Yamaha X-MAX 300 TECH MAX Yamaha X-MAX 300 TECH MAX
    € 7.299,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  14. Yamaha X-MAX 300 TECH MAX Yamaha X-MAX 300 TECH MAX
    € 7.299,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  15. Yamaha X-MAX 400 TECH MAX Yamaha X-MAX 400 TECH MAX
    € 8.299,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  16. Yamaha X-MAX 400 TECH MAX Yamaha X-MAX 400 TECH MAX
    € 8.299,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  17. Yamaha XSR 700 35 KW Yamaha XSR 700 35 KW
    € 8.999,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  18. Yamaha XSR 700 35 KW Yamaha XSR 700 35 KW
    € 8.999,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  19. Yamaha MT-07 35KW Yamaha MT-07 35KW
    € 7.999,-
    Niet op voorraad in de winkel.
  20. Yamaha XSR 700 SCR Yamaha XSR 700 SCR
    € 9.999,-
    Niet op voorraad in de winkel.
Van hoog naar laag sorteren

Producten 1-20 van 1741

Pagina

Yamaha

Yamaha Motor is geboren Toen Yamaha Motor Co., Ltd. in juli 1955 in Japan werd opgericht, was het een relatieve laatkomer op een markt waar maar liefst 150 motorfietsfabrikanten strijden om te overleven. Er werden nieuwe gestart en anderen vouwden in een enorm tempo en slechts weinigen overleefden de uitdaging.

Het begon toen de toenmalige president van Nippon Gakki, (nu yamaha corporation), Genichi Kawakami, een aantal machines voor het produceren van metalen vlieguigpropellers werden gebruikt om de eerste Yamaha- motorfiets te ontwikkelen. Het was de YA-1, bijnaam ‘’Aka-tombo’’, wat rode libel betekent. Met een startkapitaal van 30 miljoen yen, 274 medewerkers en twee houten fabrieksgebouwen met één verdieping met een vermogen om 200 motorfietsen per maand uit te zetten, durfde het jonge bedrijf de concurrentie aan te gaan, een wil die de ondernemingsgeest van uitdaging tot stand bracht. Yamaha ging de eerste YA-1 in op de Mt. Fuji Ascent Race en gewonnen. Vanaf dat moment trokken onze medewerkers met vastberadenheid van de ene uitdaging naar de andere, werkten ze als een team en deelden ze overwinningen en tegenslagen.

Yamaha's diepgaande kennis van tweetakttechnologie leidde tot de diversificatie van de onderneming in 1960 in de markt voor buitenboordmotoren. In 1970 werd de 650cc XS-1 geïntroduceerd, Yamaha's eerste 4-takt motorfiets, en tijdens dit decennium diversifieerde het bedrijf in de productie van een reeks nieuwe producten, waaronder All Terrain Vehicles, golfcars, generatoren en industriële robots. Dit werd gevolgd in de jaren 80 door de ontwikkeling van krachtige automotoren en watervoertuigen.

1998 zal nog vele jaren worden herinnerd door motorrijders, want het was het jaar dat Yamaha de YZF-R1 lanceerde, alom geprezen als het meest opmerkelijke supersportmodel van het decennium. Uitgerust met race-gefaseerde motor- en chassistechnologie, onderstreept de R1 nogmaals Yamaha's toewijding om producten aan te bieden die "Kando" de eerste keer en elke keer genereren.


Yamaha

Yamaha Motor is geboren Toen Yamaha Motor Co., Ltd. in juli 1955 in Japan werd opgericht, was het een relatieve laatkomer op een markt waar maar liefst 150 motorfietsfabrikanten strijden om te overleven. Er werden nieuwe gestart en anderen vouwden in een enorm tempo en slechts weinigen overleefden de uitdaging.

Het begon toen de toenmalige president van Nippon Gakki, (nu yamaha corporation), Genichi Kawakami, een aantal machines voor het produceren van metalen vlieguigpropellers werden gebruikt om de eerste Yamaha- motorfiets te ontwikkelen. Het was de YA-1, bijnaam ‘’Aka-tombo’’, wat rode libel betekent. Met een startkapitaal van 30 miljoen yen, 274 medewerkers en twee houten fabrieksgebouwen met één verdieping met een vermogen om 200 motorfietsen per maand uit te zetten, durfde het jonge bedrijf de concurrentie aan te gaan, een wil die de ondernemingsgeest van uitdaging tot stand bracht. Yamaha ging de eerste YA-1 in op de Mt. Fuji Ascent Race en gewonnen. Vanaf dat moment trokken onze medewerkers met vastberadenheid van de ene uitdaging naar de andere, werkten ze als een team en deelden ze overwinningen en tegenslagen.

Yamaha's diepgaande kennis van tweetakttechnologie leidde tot de diversificatie van de onderneming in 1960 in de markt voor buitenboordmotoren. In 1970 werd de 650cc XS-1 geïntroduceerd, Yamaha's eerste 4-takt motorfiets, en tijdens dit decennium diversifieerde het bedrijf in de productie van een reeks nieuwe producten, waaronder All Terrain Vehicles, golfcars, generatoren en industriële robots. Dit werd gevolgd in de jaren 80 door de ontwikkeling van krachtige automotoren en watervoertuigen.

1998 zal nog vele jaren worden herinnerd door motorrijders, want het was het jaar dat Yamaha de YZF-R1 lanceerde, alom geprezen als het meest opmerkelijke supersportmodel van het decennium. Uitgerust met race-gefaseerde motor- en chassistechnologie, onderstreept de R1 nogmaals Yamaha's toewijding om producten aan te bieden die "Kando" de eerste keer en elke keer genereren.